Morgonstund har guld i mun



God morgon! Vet inte vad det var som fick mig att skriva ett inlägg just idag, just nu. Men jag kom in här av en slump. Kollade statistiken och tycker synd om er 10 som lever i förhoppning om att ett inlägg av mig eller Cara skall skrivas, så detta är till er! haha.

Jag kan inte gå in på vad som hänt sedan senast för det är väldigt mycket. Cara lämnade mig i december för att göra sin andra säsong i Branäs och jag har, sedan jag kom hem ifrån vår resa i Mexico i december, mest jobbat och jobbat.. och jobbat. Våren är här och jag njuter av varenda dag just nu. Det är så mycket tankar och känslor som man aldrig upplevt tidigare som börjar göra sig mer tydliga. Nu är det jobb igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0