kalas

Igår var vi på Harrys och åt gott medans vi kollade på fotbollen. Just nu håller vi på att göra oss i ordning för kalas till lilla Joel som fyllt 6 år :) Efter det får vi se vad som händer. Jag känner mig lite trött och seg men det är lördag så det kan snabbt ändras.


image description


Skall även tala om att jag träffade min vän Emma igår. Vi fikade, pratade minnen och sedan gick vi hem till henne och jag fick beskåda något av de sötaste jag sett! Hennes hund Maja har fått 12 (!) valpar. Det är inte utan att man smälter i hjärtat när man ser dem. Nåväl, nu hoppas jag att alla har en fin helg :)

Kommentarer
Postat av: Frida

vad är de för ras på hundarna?

2011-10-19 @ 20:45:22
Postat av: Rebecka

Jag minns faktiskt inte. Men Maja som är "mamman" är en blandras och jag har för mig att "pappan" var en amstaff =)

2011-10-27 @ 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0