lördag








Kvällen började med tårta och spel hemma hos Jessi för att sedan ta oss vidare till Mortens. Jag och Sarri spelade även in en video till Big brother låten. Hahaha jag dör av skratt varje gång jag ser den! Måste verkligen fixa så jag kan lägga upp videor. Har massa roliga, där jag dock gör bort mig en del, men det är bara att skratta åt haha. Det var en rolig kväll i vilket fall som helst och på söndagen var jag en död fisk! Släpade mina ben till Polo Alfred och åkte ut och la mig på altanen på gustafsberg där mami passa upp mig med saft och bullar. Mums! Idag har jag jobbat och efter mitt pass blev det även klart att jag numera är en Carlia-tjej på heltid! Det hurrar vi för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0