it doesn't cost a thing to smile


Verkligen underbart att må laban när sommaren har hittat till Uddevalla igen. Underbart, wonderful, maravilloso att sitta i sängen och se ut som ett lik. Men imorgon är jag frisk, det har jag bestämt för imorgon går jag till jobbet och är så jävla grym och glad över att jag inte får spendera en enda krona på kläder just nu!! skjut mig någon.. det har aldrig vart så svårt att spara pengar som det är nu. Men vill man göra allt som jag vill så måste man. I slutändan är det värt det. Vi hittade en lägenhet igår!!!!!!!! Måste bara få ihop några 100 tusen samtidigt som vi sparar till resan. Känner att det är ett ypperligt tillfälle att be er skänka pengar så att vi löser detta. Så gör ni mig och er själva en tjänst genom att få läsa roligare saker i denna otroligt händelserika bloggen än hur mycket jag sliter med sparandet just nu. Deal? Thank you very much! (Den dagen jag blir miljonär lovar jag att betala tillbaka allt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0