in sickness and in health

Har inte mått såhär dåligt en hel dag på evigheter känns det som och det värsta är att vad jag än gör så går det inte över! Får panik snart. Jag kan varken äta, sova eller dricka någonting. Varje gång jag är sjuk eller har skadat mig av något slag så tänker jag bara fan va lite man uppskattar det när man är frisk. Då bara man tar varje dag förgiven och så är det med för mycket tyvärr.

Jaja, till något roligare. Igår fick jag gått av mitt pass lite tidigare så att jag kunde gå in på Trägårn med personalen på Carlia. Petter var awesome och alla var skitsnygga! Imorgon, om jag är frisk, så skall vi gå och se Baksmällan 2. Förväntar mig efter alla ord att den skall vara jätterolig :) Hoppas alla har en trevlig kväll i alla fall, jag ska tvinga i min kropp  lite vatten nu tänkte jag. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0