cuando volveras

Är inte reggeaton så jävla bra eller? Det och all annan musik på spanska skulle jag kunna lyssna på hela tiden. Man blir glad av att lyssna på det även ifall det kan vara jätte sorglig text. Det är så svårt att ta de seriöst när dem typ gråter när dem sjunger och så hör man trumpeter och annat i bakrunden. Frågade precis kiche om namnet på ett band som har en video som jag måste visa er.. skrattar så jag grinar när jag ser den hahah. lägger upp den sen.

Annars.. I fredags var vi hos hanna och sedan gick vi ut och i lördags gick jag och micke ut och åt på kvarters efter att vi suttit på Harrys uteservering en stund. Söndagen bestod av tennis som cara skrev. Det har vart en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0