we love the things we love for what they are

Jag har kommit hem efter 12 timmar på jobbet, varav jag arbetat 8 och därefter suttit i möte. Och jag är så ledsen för att jag inte uppat er på ett tag. Det är det att livet kommer mellan för att leva. Men i måndags då skall ni veta att jag för första gången i mitt liv stod på bräda. Det var väldigt kul men inte alls smärtfritt. När vi avslutar säsongen här skall vi kunna åka smärtfritt. Jag tror på mycket träning. Vad tror ni?

Imorgon kommer min lillasyster och hennes kompisar hit. Jag och R har lovat att möta upp dem och visa dem runt. Och så är det torsdag = ankomstdag = roligt. Jag har fått sovmorgon. I love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0