Respekt

Tillbaka i Branäs igen och igår åkte även Sarri med oss upp, min vapendragare sedan många år tillbaka. Önskar att jag satt vid min gamla dator så hade jag kunnat lägga in låtar som vi gjort (Japp vi har skrivit låtar och vårat band hette Respekt! haha). Har även en hel del sjuka bilder som vi tagit genom åren. Hon skall i alla fall stanna här med oss några dagar och lära oss att bli bra på bräda! Idag var första gången i blå, b-l-å, backe och jag överlevde! I huvudet snurra mitt liv i bilder och till bakrundsmusik hörde jag the show must go on. Fråga mig inte varför men så var det. Här får ni en bild på mig och Sarri innan vi skulle till Malins maskerad för snart 3 år sedan haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0