Home

Det har vart sjukt mycket att göra på jobbet idag så när jag kom hem var jag helt slut. Ändå tog vi oss i kragen och gick ut på en promenad (duktigt! thank you very much). Håret och ögonfransarna var helt vita för er som vill veta. Hade verkligen frusit till is hahaha. Fick konstaterat att jag var snygg ändå vilket var skönt för självförtroendet. Till middag blev det inget finare än korv med bröd och sen har vi bara jääässt framför tv:n hela kvällen vilket har vart hur skönt som helst! Imorgon skall vi jobba och sen åker vi hem till Uddevalla igen. Det var verkligen inte längesedan vi var där men det skall bli skönt att få komma hem. Hemma är ändå hemma förstår ni mig? Asså mitt hem, mitt rum och min säng, mina saker everywhere och min mamis underbara mat, civilisation och mysiga fik. Tycker visserligen om att bo i den lilla håla vi bor i här med mina bästa vänner men som dem säger, there's no place like home. Djupt men ack så sant va. 

Ska lägga in dem sista låtarna på ipoden nu innan jag ska sova. Lugn musik funkar inte att lyssna på om man vill ha en Cara som är vaken hela vägen hem imorgon så Alfred får bjuda på fest helt enkelt. Fick skrota Jimmy då Micke tyckte att Alfred passa bättre. Hans önskan min lag ;) Nattipuss på er! 


Kommentarer
Postat av: robin hood - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:46:05
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0