You aint a doll, you're a silver dolla


Denna tisdagen har bestått av jobb, Överby och nu degkväll framför Allsång på Skansen med Kiche. Perfekt! Jag åkte till Överby med Josef i hopp om att hitta massa kläder då jag var i Göteborg i helgen och inte hitta någonting förutom en klänning. Men nej. Om man kan lida av typ 0 shoppingsug så gör jag det, i alla fall när det kommer till kläder! Kul. Nåväl, jag är nöjd ändå. Igår blev det nämligen klart att jag och Micke blir sambos 1 november. Kan knappt vänta tills man skall köpa alla möbler osv att inreda lägenheten med! Då finns det inte tid för 0 shoppingsug. Nej mina vänner, då skall Rebecka gå löööös.


Kommentarer
Postat av: Martina

Ååå va roligt Rebbe!!! Var? :)

2011-08-17 @ 15:07:55
URL: http://amartinaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja känns hur bra som helst! :D Stora Nygatan :)

2011-08-17 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0