It wasn't me

En ny start. Ett nytt liv till bloggen är vad vi har lovat er. I vintras sa vi att vi skulle blogga skiten ur er. Denna gången säger vi det också fast med andra ord.

Idag har jag jobbat tillsammans med Cara och det gick givetvis som en dans på rosor! Det är inte alla som får jobba med sin bästis men det får jag (här önskar jag att jag kunde göra en sån generad busgubbe som går att göra på iphonisen) Men ni får låtsas att ni ser den. Efter jobbet blev det till att traska hem... ensam. Jag hatar verkligen att vara ensam bl.a. för att grejer som inte brukar låta börjar låta och saker som inte brukar stå framme står helt plötsligt framme. Yes kompisar, det är spöken jag snackar om! Jag lovar er att dom finns. Idag efter att jag vart hemma i ca 20 min upptäckte jag att ytterdörren stod öppen and like shaggy would say "It wasn't me". Men dom verkar ändå softa. Jag får ju sköta mitt så sköter dom sitt.

Nu är det dags att sova. Det är faktiskt 4 arbetsdagar kvar denna veckan sedan blir det en mysig helg i Göteborg. Nattispuss på er hela högen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0