Här finns inga brustna hjärtan

Denna dagen har bestått av jobb och tandläkarbesök. Jag brukade aldrig ha problem med att gå till tandläkaren tills min älskade tandläkare Eva gick i pension och jag fick Claes-Göran istället! Claes-Göran... ja jag vet man hör bara på namnet. Han var inte alls lika bra och snäll som Eva så jag bytte och fick en Cecilia istället! Cecilia lät mycket bättre tyckte jag och va rätt jag hade! Det gick galant. Så nu behöver ni inte oroa er för att jag har hål i tänderna.

Efter detta så mötte jag upp Micke och så gick vi och kollade tapeter. Shit vad svårt det är! Trodde aldrig att det skulle vara så svårt att välja hur man skall ha det. Micke är en sån typisk jaggillarallt-kille som säger "Men va inte denna fin då? Eller denna? Eller denna?". Villket får mig att framstå som en kärring när jag bestämt säger "Nej" så därför lägger jag till ett "Jo kanske" ibland. Han har gett mig fria händer men det tror jag inte att jag vågar. Vi skall vara två om detta, jag och mitt älskade älskade hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0