salio el sol

Hola! Underbart väder idag så skall snart ut och steka. Funderar på att åka till sommarstugan och lägga mig där och mysa med mosters små älsklingar. Igår när jag kom hem hade mami köpt jordgubbar så fatta nära vi är sommaren nu homies och då har vi ändå hela maj kvar också. Looooove it! Nu är jag så glad så jag skulle kunna bränna väldigt mycket pengar på sommarkläder och fika på varenda uteservering i stan. Men är inne på dag 3? med mitt sparande så som ni märker är jag väldigt seriös med detta haha. Så jävla tråkigt att Real förlora igår med 1 man mindre IGEN. okej om det händer en gång men fan.. varenda jäääävla match och nu ska vi klara oss utan Pepe och Ramos nästa haha ciao champions! Nä en dusch nu sen UT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0