12.00

Shos kompisar! Kan någon skjuta mig eller? Alla ni som tänkt köpa bil.. göööööör deee inteeee. Den är omöjlig att bli av med och kostar bara massa pengar. Inga roliga pengar för en som anstränger sig som aldrig förr med att spara. Igår var det citytorsdag som uddevalla så gulligt kallar de. Massa mys och folk på stan. Jag och Sarri kollade modevisningen och fick varsin goodiebag. Tur man hade en så rutinerad goodiebag hunter som sara vid sin sida för vi fick varsin grym hårinpackning! Efter det satte vi oss på roomer och sen mötte jag upp Cara, Kiche och Micke så gick vi på bio och såg World invasion. Jag tyckte den var helt okej medans Cara mitt lilla hjärta somnade haha. Nu är Kiche här igen så nu skall vi ut till sommarstugan och steka. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0