here for the very same reason

Jag ligger och myser i min säng. Jag har precis tagit en huvudvärkstablett. Det är lördagskväll. Jag känner mig stark. Idag är en sådan dag jag i vanliga fall borde saknat. Men någonstans bland mina drömmar var det ingenting jag saknade. Det finns här.

Rebecka hälsade på mig idag. Hon vet vart jag är. Hur jag mår. Vad jag gör. Med sig hade hon en present vilket var en bok. En hon vet att jag vill läsa (jag har läst lite mer än halva nu hehe) och tänkt köpa. Hon är den bästa jag vet, som tröstar och finns här för mig. Jag längtar nu fast jag inte borde. Vill fast jag inte vill.

Jag drömmer igen. Imorgon har jag något att se fram emot <3 love u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0