I am always journeying back to you

Jobbet idag gick bra. Jag var färdig med vad som fanns att göra i god tid och sedan väntade jag på bussen hem. Jag har nämnligen flyttat hem till mina föräldrar igen <3 och det på grund av att jag endast lånade en lägenhet av en vän medan uppsägningstiden skulle gå ut (juli-sept) och är nu tillbaka på ruta ett.

Helgen var kul. Mycket kul faktiskt. Hehe. I fredags var jag på Harrys med de bästa tjejerna jag har. Vi satte oss ned och skålade med vårt vin och pratade skit. Dansa var inte att tänka på denna kväll. Men trevligt var de. Som alltid. Och i lördags mina vänner då var det inte trevligt, då hade jag jävligt roligt. Framförallt Kiche och Krickan hade planerat överraskningsfesten vi hade för John som fyllt 20 år och med tanke på hur han berättade att han uppskattade det så mycket så kändes det väldigt fint. Och när vi gick till Mortens tappade alla det. Vi hade så roligt. Vi dansade hela kvällen ut och efter kändes det som världens längsta kväll. Så jävla underbar känsla.

Söndagen bestod av pizza, fotboll i Ljungskile (LSK-Hammarby) och film hos Andreas och Katarina. Sedan sov jag så gott när vi kom hem. Veckan so far har endast bestått av flyttstäd och jobb. Men nu skall jag få unna mig. Det första jag skall börja med är att köpa ny säng till mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0