Feels like saving the world

Har inte gjort något vettigt alls sedan jag slutade jobbet halv 4 idag. Det har vart så jävla skönt. Har samma pass fram till torsdag. Fick ta ledigt på fredag denna veckan då vi är några från klassen som bestämt oss för att gå på Martinas begravning. Jag trodde aldrig att jag skulle behöva göra det, inte du eller vem som helst så unga som vi är. Fel att säga att vi umgicks eller att jag ens såg dig något efter högstadiet även ifall vi var mycket med varandra som små. Byggde kojor och tävlade om vems kanin som var bäst haha. Sedan när vi gick i 9a så var vi som en stor familj och jag vet att när vi alla tänker tillbaka på dig så finns det en viss grej du gjorde som får oss alla att skratta. Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0