falla fritt

God kväll där ute! Idag vaknade jag upp till lucia och på jobbet bjöd dem oss på lussefika. Det känns så konstigt att jag inte kommer till att vara hemma under jultiden i år. Men så är det. Istället ska jag fira med Rebecka och hennes familj här upp och jag är säker på att det kommer bli minst lika bra. Jag älskar jul-
en och allt runt omkring. På lördag skall vi åka ner till Karlstad för att inhandla det sista och när vi är där
så har dem lovat att vi skall åka till Ikea. Det första som slog mig är köttbullar... mums. Haha nu spårade
det lite här men jag har ingenting mer att berätta om dagen tyvärr.


Imorgon ska vi upp till toppen och här är
jag och Beckis i Ladan förra säsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0