U remind me

Hej på er! Nu är vi klara med utbildningsveckorna här i Branäs och imorgon sätter arbetet igång på riktigt. Dock inte för min del då jag är ledig men för mina tjejer Cara och Josef. I fredags var det Kick off på Brants för all personal. Kvällen började med helt underbar mat och gott sällskap runt bordet sedan var det live underhållning och dans. Jag hade riktigt riktigt roligt och det vet jag att alla andra hade också så därför fortsatte kick offen även in på lördagsmorgonen för att sedan ta en paus och fortsätta på kvällen i Tempo 2. Även där vart det väldigt lyckat. Idag har vi legat i soffan och jäst, kollat Gossip girl, handbollsfinalen och lagat mat. Nu skall vi snart sätta på en bra film och fortsätta mysa. Jag älskar det här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0