Sunday

Hej på er! Vet inte riktigt vart jag ska börja. Det har hänt en hel del sedan vi skrev senast. För nästan exakt en vecka sedan öppnade Branäs Fritidscenter upp portarna för säsong 2010/2011. Dem första gästerna checkades in, liftkorten började säljas och skidor började hyras ut igen. Allt är nu i sin ordning och jag är glad över att jag beslutade mig för att göra en säsong till! Med denna starten så kan det inte bli annat än bra. Möjligtvis bäst.

Aaaaaaaaaaaaaja nu kommer den riktiga "bloggrebbe" istället. Igår var det förfest hos Uddevallamaffian som vi så fint har blivit kallade hahahah asså så jävla fult är det men men. Det började ganska städat. Alla satt i vardagsrummet och lilja fick stå för musiken. En stund ja. Vem pallar ens lyssna på Bo kaspers orkester och typ jan johansen och sånt? Neepp vi bytte musik och drog fram kortleken. Kiche lyckades med sina tröga skämt och josef fick straffkortet vilket betyder att varje gång någon annan drack var hon också tvungen att dricka. Ni kan ju tänka er hur det slutade för vårt lilla hjärta hahaha så söt va hon! Sen gjorde vi succé på Brants osv osv. Jag bjuder på bilder istället!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0