Happy

Hej på er! Jag orkar fan inte med den listan mer.. Cara ligger ju typ en vecka efter också haha. Vi tar det en annan gång. Nu är vi båda i Branäs i alla fall. Cara åkte upp redan i söndags och jag kom igår. Vi har haft utbildning dom här dagarna och skall ha det även nästa vecka sedan öppnar vi och jag längtar! Imorgon åker vi hem till Uddevalla igen för att fira min födelsedag på lördag. Det är ju fortfarande kokokoooöken här uppe så kände inte för att fira den här i år som jag gjorde förra så.... aa då gör vi inte det helt enkelt. Josef hänger med hit på måndag också så då finally är vi samlade. Cara känner sig lite ensam i sitt rum nu Josef!! Vet inte vad mer jag ska skriva.. jag längtar så jävla mycket till imorgon och framförallt lördag! MÅSTE skriva önskelista nu.. fan jag är sämst. Aja PUSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0