miss u guys

shoo där borta in the woods. ska jag säga bor också in the woods, irmis som gästbloggar lite här. ville bara säga att jag saknar mina älsklingar + josef. sen hade jag lust att göra om eran header lite också hihi hoppas det är lugnt. nu är det handboll på tv och tjejerna missar matchen så rebecka har bett mig hålla henne uppdaterat typ varje minut. just nu leder sverijääh i alla fall, gött. ska fortsätta bowa lite nu käkar aladdin choklad och jag äter från båda lagren och käkar upp dom goaste. jag skulle bara skriva en rad eller två så nu ska jag avrunda här. saknar er och tänker på er every motherfucking day!!!

with big huge enormous love /eran irmis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0