Branäs

Hello! Cara tvingar mig att blogga innan jag går och lägger mig så det blir ett inlägg bara för att jag måste annars kommer hon väl och skäller på mig :( Nu är vi iallafall framme i Branäs alla 3! Va lite orolig att Cara och Josef inte skulle komma fram när dom började med att köra vilse i sin egen stad........ Men här är vi. Utbildning en vecka till sen kör vi och det skall bli så jävla kul. Har säkert sagt det 16456822 gånger men ärligt talat, det skall verkligen bli det.

Jag vet inte vad mer jag ska säga om gårdagen än att den var så jävla lyckad. På alla sätt och vis. Jag älskar min familj och mina vänner så ofantligt mycket ska ni veta. Debuten på systemet hanns med tro det eller ej men jag va ju fan tvungen för här uppe får man ju gå till Coop och beställa haha! Okej man kan beställa från Ica också faktiskt..

Jag är glad. Vill alltid vara så glad som jag är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0