Caroline frågar ut Rebecka del 2



Hola Rebecka! Nu är tiden inne för en uppföljare till Caroline frågar ut Rebecka. Hur och vart skall du flytta?
Hej kompis! Ja som jag har väntat på denna stund. Jag skall flytta till en lägenhet centralt i Uddevalla, strax ovanför torget tillsammans med min pojkvän. Hur.. ja jag skall be bl.a. dig om bärhjälp osv. Det är ett senare problem. Just nu har vi det tillräckligt svårt med att hitta de perfekta möblerna att fylla denna lägenhet med.

Vad är den äckligaste maträtten du vet?
Svårt. Men jag minns en gång när jag var liten och skulle äta hemma hos en kompis och hennes mamma hade lagat Kassler. FY! Det kan vara en av de värsta matupplevelserna någonsin.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Ironiskt nog så när Micke läste denna frågan ställde han sig upp och drog byxorna till naveln hahaha. Nej men seriöst, jag vet inte.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Senast idag sa jag till Kenta på jobbet att allt jag önskar mig var en miljon men då svarade han med att jag jobbar i Hotell & Restaurangbranschen så det kan jag fett glömma. Om jag fick en enda önskan skulle min önskan vara att få fler önskningar.

Vem saknar du?
Gamla vänner som man tyvärr inte träffar så ofta längre.

Nämn tre saker du är nöjd med som du gjort i jobbkarriären.
- Jag sökte säsongsarbete i Branäs vintern 09/10 helt själv och fick jobbet. Utan att ha en aning om vad jag gav mig in på så packade jag väskorna och åkte dit. Träffade människor jag aldrig skulle träffat annars. Alla borde någon gång i sitt liv säsonga, det är så jävla roligt!
- Att jag utvecklats från liten och blyg bakom receptionen till mer öppen (från larv till fjäril typ hahaha)
- ?


Är du religiös?
Nej. Jag är konfirmerad men det är typ det.

Vilka tidningar läser du?
Alla möjliga.

Har du någon oanad talang?
Jag kan skratta väldigt väldigt väääldigt länge. Ni kommer inte tro mig nu, det vet jag, men för några år sedan när jag var i Danmark och spelade en handbollscup så skrattade jag oavbrutet i typ 8 timmar. Malin spelade in skrattet på sin mobil och spred det vidare i Uddevalla (någon hade de som ringsignal hahaha). Det mina vänner, är en oanad talang!

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Finns nog inget. Inte som hållt länge nog för att det skall nå fram till mig i så fall haha.

Senaste låt du lyssnade på?
WASP - Cry fi dem

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Min mamma för att hon är så otroligt stark och alltid finns där. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan min lilla mamma. Caroline för att hon är min bästa vän och så olik mig. Hon har ett lugn som en person som jag precis behöver. Men hon är också väldigt impulsiv och någon man alltid kan räkna med. Love it. Den tredje personen får bli två personer och det är min storasyter och Jessica, för att dom följer sina drömmar!

Bästa skönhetsknep?
Skratta!

Vad är det snällaste någon sagt till dig i år?
Han säger varje dag att han älskar mig. Oavsett vart vi är, vad vi gör, hur vi mår så kan han kläcka ur sig "Fan va jag är kär i dig". Snälla, fina, underbara ord som man aldrig kan trötta på.


Vill du hälsa något till våra läsare?
WORLD PEACE!

NI HITTAR DEL 1 HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0