Caroline frågar ut Rebecka



Hola Rebecka! Vad roligt att du ville vara med på en liten intervju! Hur och var bor du?
Hola amiga. Ja jag hade ju inte så mycket till val. haha. Jag bor med min mami i centrala Uddevalla.

Om du inte var receptionist, vad tror du att du hade varit annars?
Min tanke från början var aldrig att jag skulle bli receptionist. Jag har alltid velat jobba som Reseledare i några år och det kommer så småningom. Om det nu inte gör det så skall jag bli mäklare och tjäna feta cash.

Tror du på ödet?
Ja, det gör jag nog.

Har du någonsin varit kär?
Ja

Sparare eller slösare?
Både och. Jag ser alltid till att jag har mycket pengar så att jag kan slösa en del av dom sen utan att känna dåligt samvete. Jag är så jävla smart.

Vad får du oftast komplimanger för?
Vad får jag inte komplimanger för? Haha. Nä, jag vet inte. Skriver jag vad det är så kommer väl dom som läser bara tänka "Vad är det för speciellt med det?" Haha.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Finns ingen speciell men Melissa Horn - Hanna är en sån låt jag aldrig kan lyssna på igen tror jag.

Vilket är ditt drömresemål?
Tro det eller ej men det är faktiskt Chile. Mest för att jag bara har vart där en gång och har alldeles för mycket släkt där nere som jag inte lärt känna än (förutom dom som har facebook hahaha)



Vad är ditt absoluta favoritplagg?
Alltså... om man skall säga favoritplagg att ha på sig så är det helt klart mina grå mjukisar och en stickad tjocktröja. Men om du menar favoritplagg, som man tycker är finast, så är det faktiskt en söt liten gräddvit klänning som hänger oanvänd i min garderob.

Om 10 år, vad gör du då?
Fan va tråkig jag kommer att låta nu men jag har faktiskt ingen aning! Under en period så hade jag mitt liv planerat till punkt och pricka men det har jag inte nu. Skall jag vara helt ärlig så är det så jävla skönt! Men förhoppningvis lever jag loppan någonstans i världen.

Har du någon drömkille?
Nej inte direkt. Min man skall kunna spela gitarr, ha samma humor som mig och se jävligt bra ut. Inte så stora krav faktiskt..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Is my face stupid? How's that even possible? A person can be stupid, but a face? That's impossible. Josefine underhöll mig när jag jobbade.

Är du musikalisk?
Tyvärr inte men jag skall bli.

Vad dricker du när du är törstig?
Tänkte skriva mjölk men jag har ju blivit fucking laktos nu så det får väl bli vatten. Om du menar törstig som i töööörstig nu Cara så finns det alltid en Aussie som står på kylning.



Vad vill du hälsa till våra läsare?
Att ni får sova så gott! Nattinatti.

HAR DU NÅGRA FRÅGOR? FRÅGA SÅ SVARAR REBECKA. OM HON KLARAR. (Jag klarar allt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0