stay honest

Jag är så trött på negativa människor. Man hör om det, läser om det, ser det alldeles för mycket och man väljer att bry sig trots att man inte behöver det men man gör det för att det hör till. Man har alltid gjort det och även om jag skulle skriva nu att jag inte tänker göra det i fortsättningen så kommer jag fortsätta göra det omedvetet. Men det finns redan för mycket av det, förstå!

Nog om det och fokus på bättre och roligare saker. Måndag, ny vecka nya tag. Om en timma börjar jag jobba och sedan är det dagpass resten av veckan. Skönt! I fredags när jag kom hem ifrån jobbet satt Micke, Kiche, Cara och Kongo och drack för fulla munnar. Jag var inte sen med att joina dem för att sedan gå ner till Köket och dansa Salsa haha. Hade riktigt roligt! Lördagen var vi hemma och lagade världens godaste Fajitas och sedan blev det en sväng till Mortens där det var knökat. Det har vart en bra helg men nästa blir mycket lugnare. Längtar redan nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0