forever young

God morgon! Har precis sörplat i mig en kopp te och skall snart börja plugga lite tänkte jag. Kommer kännas sjukt konstigt att behöva öva in något igen, det var längesedan sist! Annars så.. igår var jag för bakfull för att ens orka med mig själv. Vi var hos Amanda i lördags och kollade Miss World Sweden (mycket trevligt!) tanken var sedan en lugn kväll men det blev lite för mycket av det goda och det var ingen pigg Rebecka som traska till jobbet 7 igår morse. Men det gick fint! Man lever bara en gång. Skönast var det när jag kom hem efter jobbet, Micke var helt lost i fifa så jag kunde sussa lite. Sen somna han med så sov vi hela dagen tror jag.. och klämde i oss en vesuvio med kebabsås. Haha nej fyyyy, nu är de hårdträning som gäller! På tisdag kommer min bästa vän hem!!!!!!

Kommentarer
Postat av: irmis

plugga? :O

2011-09-05 @ 13:36:38
URL: http://eminairma.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Si si :)

2011-09-06 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0