förbjuden kärlek

Jag sitter hemma ensam i vår stora soffa och ser på ett program på tv som handlar om förbjuden kärlek. Det handlar om när kärlek göder hat och när kärleken till en annan människa hindras av fördomar och politik. Måste börja med att skriva att jag blir riktigt upprörd när jag ser att människor världen över fortfarande inte kan acceptera och förstå att kärleken inte har några gränser. Herregud det är så orättvist? Att inte få vara med en människa pga. kön, hudfärg, hemland, religion, etc. Bara tanken av att inte få vara med den man vill mest av allt i hela världen ger mig rysningar i hela kroppen. Det ska inte få vara så. Detta gör mig ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0