everyone wants something


Den 14 oktober spelar Joshua Radin i Göteborg. Den 14 oktober åker jag tillsammans med mitt jobb på personalresa till Scottland. Så sjukt opassande samtidigt som det skall bli så himla roligt! Men jag och Cara har pratat lite på att försöka ta oss till Stockholm den 13 oktober och se han spela där istället. Senast vi var på hans konsert så blev vi helt förtrollade och nästan kära i honom (trots att han faktiskt ser ut lite som ett troll haha). Det var en spelning i Brew House, en liten lokal och vi stod 2 meter ifrån honom. Det var så litet och kändes så nära och jag älskar när man går på en konsert och får höra en historia bakom varje låt. Ååååh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0