move it

Hello! Vi håller på att göra oss iordning för middagen ikväll men jag är redan klar så jag tänkte jag skulle uppa er lite om Stockholm. Vi åkte dit väldigt tidigt igår.. var framme redan halv 10 och blev väldigt tacksamma över att vi fick tillgång till hotelrummet direkt. Vi bodde på Best Western Kom Hotel. Väldigt bra och centralt i Stockholm så det kan jag rekomendera. Vi gick direkt ner till stan och kolla lite i affärer och leta upp ett mysigt fik. Vi gick till Chokladkoppen som vi blivit rekomenderade av receptionisten. Väldigt mysigt! Provade en kopp varm vit choklad for the first time om ni vill veta. Gott var det!

Anledningen till varför två personer åker till Stockholm innan tuppen gått upp för att bara spendera en dag där och åka hem strax efter tuppen gått upp är ingen mindre än Joshua Radin! Yes, he's the reason. På kvällen hade han en spelning på Strand i Hornstull och fyfan va bra han är! Det är andra gången för mig och tredje för cara (lite stalker) som vi går på hans spelning. Dem låtarna han framför med varje historia bakom får varenda en att beröras. Så nu vet ni det!

Nu är snart Cara klar så då skall vi ner och möta upp dem andra. Bilder kommer senare. Ha en finfin helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0