BRANÄS

Idag fick jag ett mycket roligt samtal från Adam i Branäs och nu står det klart att jag från och med den 5 december jobbar min andra säsong i skidorten. Dem hörde av sig redan i augusti och det har för mig varit intressant sedan dess. Den roliga nyheten är att jag fått en helt ny tjänst, den har alltså inte funnits tidigare.

Branäs är en av Sveriges snabbast växande skidorter och det sker ständigt förändringar och nya investeringar. Skillnaden för mig från förra säsongen är att jag åker upp ensam, jag har körkort och bil men framför allt jobbet. Det är stor chans att växa och utvecklas när det ligger mer ansvar i jobbet. Detta skall bli skit kul!


Josefine, Rebecka, Sara och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0