big up

Har legat och kollat How i met your mother ända sedan Micke lämnade mig för ca 2 timmar sedan. Haha älskar det verkligen! Minns förra hösten/vintern när vi var hemma hos mig och nötade säsong efter säsong. På tal om den tiden.. vilka minnen som poppar upp. Många roliga utekvällar och galenskaper med Josef.

Kommer aldrig glömma den kvällen när vi verkligen inte orkade göra ett piss egentligen. Planerna sedan länge hade varit att gå ut i Göteborg men fan.. vi hade typ gett upp det. När klockan är typ 8 på kvällen bestämmer vi oss ändå för att åka dit. Vi tar in på hotell, har en av de roligaste kvällarna på Peacock! Älskar att man har sånna kvällar att se tillbaka till. Dagen efter skall vi inte gå in på men kan nämna en detalj.. vi checkade ut klockan 12, jag mådde som jag förtjänade så jag gick och satte mig i baksätet på min bil och är överlycklig över att den är täckt med snö vilket gör att det är mörkt i bilen. Sen hör jag Josefs och Irmas steg i snön utanför och hur dem tänker skrapa av snön. Jag får panik och skriker "ta fan inte bort snön!!!!". Det slutade med 3 timmars sömn i min bil innan hemfärd mot Uddevalla. Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Irmisen

Hahahaha döör! De va så jävla kul... Saknar det!

2011-11-09 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0