uddevalla

Igår kväll runt 22 lyckades jag hitta hem igen. Har vart hemma 3 ggr redan denna säsongen och det är mer än vad jag var hemma förra året. Men jag är så jävla kär, så är det bara. Ni vet väl själva hur det är när man vill träffa en person så mycket men kan inte och sen kommer en lösning så du kan träffa den? Tar ni den inte då? KLART NI GÖR.

Nu sitter jag hemma hos mami och försöker att inte spela allt för högljudd musik då min storebror fortfarande ligger och sover. Han är som en helt annan människa på morgonen (han måste få sova ut!!!). Kommer aldrig glömma när jag väckte han genom att skvätta (okej hälla) lite kallt vatten på honom. Han såg svart och fick typ panik på mig. Lite senare på dagen skratta vi åt det, eller han gjorde det, och jag lärde mig att aldrig göra så igen kan man säga! haha. Snart kommer Irmis in och då ska vi fika. Sen ska jag till Överby med Micke och ikväll blir det Harrys. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0