I always find my way back


Träffade irmis vid 12 imorse och så gick vi till cofferoomer och åt världens kanske godaste sallad, varm pasta ceasar med fetaost!!! Ni måste testa den om ni inte gjort det. Även Sarri kom förbi en sväng och sedan Malin. Haha vi satt där i 3 timmar typ men det va mysigt. Sedan åkte jag och Micke till Överby och han fick köpt sin bräda och hela kittet därtill.. han tyckte att han gjorde ett kap och det får vi hålla med honom om ;) Nu måste han komma upp till mig ännu oftare så han får användning för grejerna och det gillar vi!

Lillan har åkt till Branäs idag så hon skall ut med Cara & Josef. Jag önskar verkligen jag kunde vart med för jag vet hur roligt dom kommer ha det. Men jag är riktigt taggad för utgång i lilla Uddevalla! Ska bara göra mig klar nu sen åker jag till Malin och påbörjar kvällen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0