sunny sunday

Vaknar av att mamma ringer fel till mig. Hur underbart? Att somna om efter det var såklart omöjligt så jag fick så fint gå upp. Ställde mig upp och kände efter lite..... nepp jag mår toppen! Annat kanske man kan säga om Cara som fortfarande inte svarat på mitt fina morgon sms. Igår kväll var vi på Höga C för att kolla på Emil Ehnberg som hade en liten spelning. Det var fint när han sjöng gamla låtar som hans gamla klasskamrater kunde sjunga med i. Jag och Josef stod mest i bakrunden och lalla lite, men det var mysigt! Sen gick vi till Trägårn där vi stannade resten av kvällen. Roligast var det såklart innan vi gick ut och satt här hemma, Cara Josef och jag. Varför är det alltid så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0