jag har tröttnat på att vara likadan

Anledningen till att ni inte har fått läsa om mitt oerhört intressanta liv det sista är att jag stressat ihjäl mig för att jag jobbat varje dag och tagit och tar fortfarande mediciner för en infektion som håller i sig. Jag har så ont i hela kroppen. Fan jag hatar att vara sjuk. Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och börja leva igen. Imorgon ringer min läkare (som kan vara den bästa i hela Sverige, jag har sån jävla tur) och jag skall få en ny tid.

Idag har jag återförenats med Spotify <3 och gjort en ny spellista under förmiddagen. Jag har alltid haft en och samma som jag lagt till låtar i men jag orkar inte leta efter dem längre. Måste bara tipsa er om den här låten, lyssnar på den all the time. Och nu är mitt rum kliniskt rent. Alltså jag har till och med fått bytt ut madrasserna i sängen så rent är det *stolt* synd bara att inga vänner kommer hit och hälsar på så ofta som jag önskar att de gjorde. Anyways nu skall jag åka och köpa en studentpresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0