go hard or go home

Hej på er! Nu har jag och Cara precis kommit hem efter att ha vart och gjort klart med Zang som köpte min bil. Jag skall tala om för er att jag tror jag har haft den snällaste bästa jävla bilköparen ever! Han var så rar och frågade om allting utan att vilja vara till besvär. Han har inget körkort till en bil med manuell växellåda så han kan inte köra den än förrens han skaffat det. Så påväg till där vi skall parkera bilen säger jag "Tänk att det är sista gången jag kör denna bilen". Då säger han "Nej men jag har ju inget körkort än så du kan få låna den om du vill!" Hahah ååååh.. tänk att det finns sånna människor! Nu väntar jag och Cara på att Josef och kanske Jessica skall komma hit så vi kan korka upp! Jag och Cara börjar nog redan nu :) Ha en fin kväll alla!


I LOVE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0