everybody knows

Hola! Long time no seeeeee och det har hänt en del ändå får jag säga. Utgången förra veckan var lyckad. Vi var först hos Challe sen vidare till Malin och sedan kolla vi Rebecca & Fiona på Trägårn. Var även med dem en stund efter spelningen på hotellet thanks to Jény och dem var riktigt trevliga men ingenting går upp emot det humöret mina underbara vänner var på i onsdags så jag gick tillbaka. Sen var det jobb hela helgen och jag var överlycklig över att Uddevalla välkomnade regnet eftersom det i vanliga fall brukar vara solen och 30+ som tittar fram när jag jobbar 24/7. Det har vart jobb hela veckan men imorgon är det sista dagen innan 3 dagars ledighet och midsommar! älskade midsommar! Var på Torp och inhandlade alkoholen och även ett par skor som skall få pryda mina fötter dagen till ära.

Nu är Josef och Cara här hos mig och gör sig iordning. Dem skall vidare till Salongen och sedan till Barbus igen men eftersom att min klocka ringer 06.30 imorgon så får jag så fint bli kvar hemma ikväll. Hoppas mina tjejer har kul ändå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0