beautiful people

Trots allt regn på dessa fina studenter idag tror jag inte att någon var mindre lycklig för det. Jag älskar verkligen sättet vi firar studenten på i Sverige. Jag stod tårögd när dem släpptes ut i Museiparken och såg mig om. Jag vet hur jävla lycklig jag var och att dem är det nu. Man vill aldrig att det ska ta slut.

Jag och Kiche var på mottagning hos Joel. Vi hängde en vuvuzela på honom och gav martiniglas i present. Vi skålade i champange och åt en riktigt god buffé med familj och vänner och därefter bjöds det på kaffe och tårta. Stort grattis till alla studenter, det är ni värda!

                           
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0