101005-110611

8 månader fick jag med dig. Du fanns där för att hjälpa mig med allt jag inte kunde göra själv. Du tog mig till ställen jag aldrig sett förr och fick mig även att uppleva saker jag inte trott jag skulle uppleva. Jag kommer aldrig glömma den dagen i början på januari. Jag hade sett framemot den här dagen sålänge och en känsla av lycka infann sig inom mig. Men något hände och du tvinga mig att stå ut med saker jag inte var redo att handskas med. Trodde jag. Men det som inte dödar en gör en starkare och det lärde du mig. Vi har haft många upp och nedgångar under vår tid tillsammans även ifall dom flesta har varit ner. Men du skall veta att i slutändan är jag tacksam för allt. Du var så liten men så stark som ändå orka ta mig mil efter mil. Tack för allt Jimmy/Alfred, jag hoppas att Zang tar väl hand om dig! Nu går 27.000 till MEXICO och det känns så mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0