P.S

Har så fruuuuuuuuuuktansvärt ont i mitt högra ben och kan inte fatta vad det beror på. Det är jobbigt.

Josef är helt känslig haha. Håller på att spela massa toffelmusik och sjunger med.. hon hittar en så säger hon "ååååh" lyssnar på den i 1 minut sen hittar hon en annan och bara "ååååååååååååh" det blir bara längre och längre. Nu går det en låt "I can't make u love me if u don't" för mycket deprission! eller hur de stavas

Hallå måste man träna för att gröt ska va nyttigt?

Imorgon är vi alla tre lediga och då ska vi åka till Karlstad och shoppishoppi samt hämta min bil! FINALLY! Som jag har väntat på min audi a7! Äntligen blir du min, tack mami och papi <3

Nu ska vi fortsätta lyssna på Josefs musik här. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0