På heder och samvete

Det gick mycket bra (!) på jobbet idag. Jag slutade tidigt och efter det hade jag ett medarbetarsamtal med min chef. Nu känner jag mig ännu mer säker på varför jag är här. Idag är en sån dag då jag kan sätta upp mål för att jag vet att jag klarar dem hur lätt som helst. Idag vill jag mer än något annat.

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja köra på med träning och även bra mat. Jag tror det är viktigast att få ordning på vad jag äter men det måste även kombineras med motion och träning. Så vad säger ni?!! Ska vi komma i form tillsammans?

Nu skall vi gå ut på en kall promenad jag och min iPod. Massa kärlek!


Kommentarer
Postat av: <3

2011-01-26 @ 22:11:36
Postat av: Amanda

Jag är på men du får komma hem först :D <3

2011-02-09 @ 18:27:20
URL: http://amandakleveros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0