mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja just nu jobbar jag säsong i Branäs

Har du några nyårslöften?
Nej det har jag inte

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja både vänner och bekanta

Vilka länder besökte du?
Norge, Grekland, Turkiet, England, Italien

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 juli

Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyssnat till mig själv och gjort som jag vill

Största misstaget?
Har alltid varit att jag kastat mig in i saker för snabbt. Utan att stanna och tänka efter.

Bästa köpet?
En klocka till min älskling. Jag blir så glad när jag ser den på hans vänstra arm varje dag.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, fest och mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag blev riktigt glad för en julklapp jag fick av mina föräldrar

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie och ONE - Swedish house mafia osv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?
Inget. Jag vet inte. Ansträngt mig mer.

Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Prison Break, How I Met Your Mother

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag vaknade upp på ett hotellrum i Rom av att Katarina gav mig frukost på sängen och första presenten. Jag var så bakis efter att jag och Jény var ute och tog del av huvudstadens nattliv - och en timma senare
var vi på konferens. Till lunch åt vi McDonalds och sedan bestod dagen av att resa hem till Sverige. Väl i Göteborg hämtade Rebecka och Josefine mig och tog med mig till ett hotell där jag öppnade dörren till
ett rum fyllt av kärlek. De hade pyntat rummet med ballonger och kalas. Vid midnatt tog vi en taxi till Park Lane där vi avslutade kvällen. Stort TACK mina fina tjejer, ni gav mig den bästa födelsedagen!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svart, enkelt, tight, klassiskt

Den bästa nya personen du träffade?
Vanessa och Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0