Min sommarcrush

Jag satt och tittade igenom mina bilder från i somras. Jag har länge vetat om att detta var en av dem bättre sommrarna i mitt liv och det av många anledningar men det finns en speciell. Jag kommer till det. Jag såg till att vara ledig en hel del så att jag äntligen fick tid till att njuta lite av sommarens alla fina dagar.

Det var jag och Cara i stort sett hela sommaren och vi blev 1 med alla vi umgicks med. Vi hade så otroligt kul och båda två njöt verkligen till fullo av denna tid. Det bästa som Cara har lärt mig är att man skall leva på impuls och inte tänka så mycket som jag har en tendens att göra. Hon var även med mig när jag träffade min sommarromans. Vi hade väldigt många mysiga varma kvällar ihop och vi visste att varje gång det vankades festligheter så fanns han vid min sida. Jag kunde alltid lita på honom! Jag valde att dela min älskling med Cara eftersom att vi delar allt tillsammans. Vi båda tvekade ofta på ifall vi kanske skulle testa något annat men det blev alltid så att vi lutade oss tillbaka och valde det bästa. Varför ändra ett vinnande koncept? Jag kommer alltid minnas vår sommar med dig, Aussie. Tyvärr så hände det som inte fick hända. Du svek mig och fick mig att må dåligt en kväll så därför har jag valt att gå vidare. Cara likaså. Men vi kommer ändå alltid minnas dig med glädje, jag hoppas att vi kan hitta tillbaka till varandra någon gång i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0