2011

Cara har ännu en gång lovat att vi ska blogga skiten ur er. Jag börjar! Igår var det nyårsafton för den som inte visste och det firades i Bangladesh 22G och sedan på Brants. Vid tolvslaget samlades alla utanför och delade ut kramar samtidigt som vi delade på en skumpa. Det är något som jag älskar med att jobba här, man lär känna så mycket nya roliga människor! Josef fick min nyårspuss iår, kunde inte valt någon bättre :) vilka läppar! hahaha slämt åt sido. Nu ligger vi i min säng och funderar på ifall vi skall städa det för att sedan belöna oss med en bam på Brants igen. Det är ju ändå 1/1-11 och det händer ju bara typ en gång i livet så ja... det måste ju firas. Bilder kommer när kameran har hittat från vardagsrummet till min dator. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0