u say u bite, well I bite back


I fredags efter att jag hade kört papi till flygplatsen så gick jag och Josefine på stan i Göteborg lite. Eftersom att jag var ledig på fredag och började sent på lördagen så började vi tänka över vad vi skulle göra på kvällen. Planerna tidigare i veckan var Skåne men på grund av jobb så hade vi lagt ner det. Trodde vi. När vi går inne på Zara så bestämmer vi oss för att ändå åka ner och det ångrar vi inte nu. Det var en lyckad kväll i en by strax utanför Vellinge med sköna skåningar (min fina vän Julls) och mycket mer. Vi går inte in på några detaljer för Josefine stressar mig. Vi skall åka till Biltema och handla viktiga grejer haha. Ha det fint. (Bara en tanke som slog mig nu. Hur intressant var detta egentligen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0