Same same

Jag hade precis skrivit ett inlägg men varje gång som jag skrivit klart det så tänker jag bara men vem fannnn bryr siiiiiig? Helt seriöst så hade jag skrivit om att jag köpt vinterdäck, vart på biltema och lagat mat idag hahaha! Fan va intressant!

Nä men om vi skall vara ärliga och inte leka som att allt är så himla bra så ska jag tala om för er att jag önskar att jag va arbetslös just nu. Jag vill bara chilla innan Branäs! Jag åker snart och känner att jag får noll tid över till att umgås med mina nära och kära. Så är det. Nu skall jag ut och gå med mosters favorit! Man skulle kunna tro att jag menar en unge eller nått men näpp det är min systers hund Lia jag pratar om. Fan va jag älskar den lilla varelsen! Är det inte sjukt att en hund kan göra ett sånt otroligt intryck på någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0