No love

Kan bli så irriterad på mig själv ibland. Är ni som jag? Stör er på helt onödiga grejer? Varför gör man det? Kan inte säga att det händer mig speciellt ofta men det kommer dagar ooooooooooooooh som idag typ. Haha jag är så jävla konstig! Nu börja jag tänka på helt andra grejer och bli glad istället? Herregud... orkar inte me mig själv ibland.

Har i alla fall jobbat idag och efter det åkte jag till Sarri och bada Jacuzzi utomhus. Det va nice och jag fick russinfingrar. Nu har mamma gjort äggmacka och te till mig, hon är bäst! Jag är sån mammagris.. blir typ ledsen när jag tänker på att jag ska åka ifrån henne i 5 månader igen. Haha nä hejdå nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0