XOXO

Hej Bloggen! Hoppas att ni står ut med vår lilla "bloggtorka". Jag tycker att jag uppdaterar ändå gaaaaanska flitigt för er men fan va kass Cara har blivit på detta! Bryr. Orkar inte skriva om vad vi gjort men kan skriva om vad vi skall göra. På lördag är det kalas! Jag är taggad som fan. Vi satt i timmar igår med en lek som kommer att bli så rolig.. hoppas jag de andra tycker också haha. SKÅL! Jag var en lycklig själ igår när jag gick inne på willys och hittade en 500 lapp. Tro det eller ej men jag såg mig omkring ifall det var någon som såg ut att sakna något men nohooo. SYND. Dem pengarna gick jag direkt till hemmakväll och spenderade på 2 how i met you mother boxar, nu är det bara säsong 5 som saknas (bryr igen) och Cara köpte 2 boxar Gossip girl så ni vet. Vi har laddat upp för massa myskvällar i Branäs nu. Det lär ju bli en del sånna också. Nej nu blir det GG!


Grattis i efterskott Kiche.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0