Monday mornin

Tycker sånt här är jättesvårt. Jag tror ändå att jag är ganska bra på att prata om saker men sen kommer den känslan i magen som säger att orden måste ut och då vill dem oftast inte det. Så istället blir det såhär, jag sitter inne, tänker, tänker och tänker lite till. Kommer fram till saker som är bra för mig och för andra men i samma sekund som jag skall ställa mig upp för att göra annat så har jag glömt vad det var jag kom fram till. Jobbigt va.

Jobb om 2 timmar. Ledig imorgon och då skall Irmis komma in till Uddevalla, det gör mig glad!


Kommentarer
Postat av: irmis

åh vad jag tycker om dig! <3

2010-11-15 @ 21:30:23
URL: http://eminairma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0